Algemene Voorwaarden


Artikel 1 – Wie zijn wij

Brassband Soli Deo Gloria

Handelsnaam: Soli Brass Leeuwarden
Rechtsvorm: Vereniging
KVK nr.: 40000100
BTW nr.: nvt
IBAN: NL69 INGB0000 838410

Bedrijfsadres: Hoekstersingel 63B, 8922AM Leeuwarden
Postadres Secretariaat: Terp 29, 8731AX Wommels

Contactpersoon webshop: Wessel de Vries


Instagram: /solibrass_leeuwarden

 


Artikel 2 – Toepasselijkheid

  1. Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder de aandacht te brengen. We hebben deze zo kort en bondig mogelijk proberen te omschrijven, zonder al te veel juridische termen te gebruiken. Zodra u iets bij ons koopt zijn de algemene voorwaarden van toepassing. In de algemene voorwaarden staat wat wij voor u doen, maar ook wat we van u verwachten.
  2. Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Mocht dit het geval zijn, dan maken we dit uiteraard kenbaar.
  3. Mochten er vragen en/of opmerkingen, bent u heel erg tevreden of juist niet? Laat het dan altijd even weten via contact@solibrasswebshop.nl of wessel@solibrass.nl. We staan altijd open voor feedback en bij problemen zoeken we altijd een passende oplossing.

 


Artikel 3 – Het aanbod

We houden ons aanbod zo secuur mogelijk bij. Maar, er kan wel eens wat misgaan. We zijn immers een brassband en geen full time webwinkel-ondernemers. Komt u een foutje tegen? Laat het dan gerust weten via contact@solibrasswebshop of wessel@solibrass.nl.


Artikel 4 – De overeenkomst

  1. Je doet online zaken met ons in een veilig webomgeving. Onze webhosting, PC Extreme, en de nerds (ha ha) uit onze brassband, zorgen ervoor dat de website zo goed en veilig mogelijk draait.
  2. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Bij fanatieke hosts (bijv. Gmail) kan zijn dat deze e-mail in je spambox beland.
  3. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling. De meeste vind je ook op onze website. Je dient zelf zorg te dragen voor het opslaan en (eventueel) printen van toegangskaarten en het bewaren van de factuur.
  4. Een overeenkomst komt pas tot stand wanneer alle verplichte velden uit het winkelwagentje zijn ingevuld. Denk aan naam, adres, telefoon nummer en e-mail adres.

 


Artikel 5 – Herroepingsrecht

Simpel uitgelegd houdt het ‘herroepingsrecht’ in dat u een overeenkomst die tot stand is gekomen via het internet, per telefoon of op straat, binnen 30 dagen zonder opgave van reden zowel schriftelijk als mondeling kunt annuleren.

Niet tevreden of spijt van de aankoop? Laat dit even weten. Het liefst ontvangen we het product dan (ongebruikt/ongeopend) terug. U krijgt dan de mogelijkheid om, voor hetzelfde bedrag als het teruggestuurde product, een ander item uit onze webshop uit te zoeken. Wilt u liever u geld terug? Dan maakt onze penningmeester dit zo snel mogelijk over.

 


Artikel 6 – De prijs

Het doel van de webshop is het op een simpele wijze kunnen verkopen van concertkaarten, merchandise en aanverwante Soli Brass producten. We zijn dan ook zeer transparant in de prijs en de totstandkoming daarvan.

  1. De prijzen in onze webshop en tijdens tastbare verkoop zijn gelijk. Met uitzondering van speciale acties.
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW
  3. Verzendkosten worden automatisch berekend op basis van postcode en/of gewicht van het artikel
  4. We gebruiken Mollie Payment voor de iDeal betalingen op de site. De kosten hiervoor zijn €0,50 per transactie. Deze berekenen we door als ‘verwerkingskosten’.

 


Artikel 7 – Levering

  1. Digitale producten (entreekaarten) ontvangt u per e-mail. Zodra de betaling per iDeal voldaan is, kunt u op de ‘bestel overzicht’ pagina uw tickets downloaden. Daarnaast ontvangt u de tickets per e-mail (let op, de e-mail kan in uw spambox belanden).
  2. Digitale producten zijn na bestelling en betaling te vinden onder uw account. Dit account kunt u in het winkelmandje aanmaken wanneer u een bestelling plaatst.
  3. We proberen tastbare producten zo snel te verzenden. We blijven nog steeds een brassband in plaats van webwinkel ondernemers, dus het duurt bij ons vaak ietsjepietsje langer dan de bekende webshops. Uiterlijk binnen 10 werkdagen heeft u het product binnen. Mocht dit onverhoopt uitlopen? Dan laten we dit per e-mail weten.
  4. Als een product beschadigd of kwijt raakt voordat het bij u binnen is, neem dan even contact op met contact@solibrasswebshop.nl of wessel@solibrass.nl.

 


Artikel 8 – Betaling

  1. Mollie Payment regelt onze betaling. Dit bedrijf zorgt voor een veilige iDeal omgeving waarbij u doorgestuurd wordt naar uw eigen bank. Daarnaast zijn wij als solibrasswebshop.nl uitvoering gecheckt door Mollie Payment, om fraude te voorkomen. Check, check, dubbel check dus!
  2. De iDeal betaling vindt altijd plaats in een door uw bank gebouwde en beveiligde omgeving. Wanneer u onder iDeal uw bank selecteert, wordt u automatisch doorgestuurd naar deze betaalomgeving.
  3. Klopt er iets niet in de betaalgegevens? Laat dit ons dan weten via contact@solibrasswebshop.nl of wessel@solibrass.nl